استاندار يزد فرهنگ مهدویت را فرهنگ امید به آینده خواند

 "محمد رضا فلاح زاده" در پيامي به مناسبت ميلاد باسعادت منجي عالم بشريت حضرت وليعصر(عج)، ضمن تبريك اين مناسبت مذهبي آورده است:


وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الأرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ «قصص/5»


بار دیگر پانزدهم شعبان المعظم ، سالروز ولادت باسعادت قطب عالم امکان ، فخرزمان، امان مردمان، صاحب العصر والزمان(عج) فرا می رسد و امید را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده می کند و به فرموده امام راحل عظیم الشان(ره) "چه مبارک است زاد روز ابرمردی که جهان را از شر ستمگران و دغل بازان، تطهیر می نماید و زمین را پس از آنکه ظلم و جور آن را فرا گرفته، پر از عدل و داد می نماید." نیمه شعبان، میلاد بزرگمردی از تبار عصمت، عدالت، محبت، مهر و شجاعت است که خورشید وجود عالمتابش، پنهان و آشکار، هدایتگر قلب های عاشق و پاکی است که در طلب دیدار چهره ماهرخ و عطر مست کننده وجودش، مشتاق است.


اين پيام مي افزايد: هدف غایی و متعالی حرکت همه اولیای الهی و ائمه هدی(ع)، طرح ریزی دنیایی در چارچوب توحید و عدالت و با بهره گیری از همه ظرفیت های انسانی اخلاقی است که با ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) محقق خواهد شد.


در بخش ديگري از اين پيام آمده است: فرهنگ مهدویت و انتظار در حقیقت، فرهنگ امید به آینده و عدالت جویی است که باید با تمام توان در راستای تبیین درست و ترویج صحیح این فرهنگ اصیل و غنی بکوشیم و رسالت خود را در این رابطه انجام دهیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانات عالمانه و اندیشمندانه اخیرشان با تبیین جایگاه مهم فرهنگ انتظار و مهدویت، دوران ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را، دوران حاکمیت حقیقی توحید، معنویت، دین و عدل بر شئون مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسانها ارزیابی کرده و می فرمایند: اگر مهدویت نباشد، همه تلاشها و مجاهدت انبیاء بی فایده و بی اثر خواهد بود.


اینجانب ضمن تبریک پانزدهم شعبان المعظم؛سالروز میلاد حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) و همچنین به مردم شریف و ولایتمدار استان دارالعباده و دارالعلم یزد، موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا